Telefon: +420 608 41 1046

Reklamační podmínky

Informace pro klienty i neklienty o tom, jakým způsobem,
reklamovat nebo vrátit zakoupený produkt v našem eshopu.

Vrácení zboží

Pokud zjistíte, že s dodaným zbožím jsou jakékoliv problémy a nejste s nim spokojeni, dejte nám to prosím vědět písemně, telefonicky, emailem nebo pomocí SMS nejpozději do 14 dnů od doručení zboží.

Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a získat zpět zaplacenou částku mimo nákladů na dopravu.

Po použití nebo opotřebení zboží nemůžeme zboží převzít zpět a zákazník je povinen zboží si ponechat.

Pokud vám bude doručena poničená zásilka obraťte se na dopravce, SARAVA nezodpovídá kvalitu přepravy.

Za nesprávné objednání produktu a tím spojené náklady zodpovídá zákazník.

V případě dohodnuté refundace: Náhrada bude provedena okamžitě. Může to trvat až 28 dní, než se zobrazí ve vašem výpisu.

Reklamace

Odeslání reklamace
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačen nápis REKLAMACE.

Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné zřetelně označit reklamované zboží uvnitř balíku.
Je nutné přiložit doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to,
že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

Kontakty:
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Štěpán Bako
Elišky Peškové 12
150 00 Praha 5
Tel: +420 603 457 732
Email: [email protected]
Po- Pá – (11:00 – 16:00)